یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب

حوزه/ بی‌تردید این جنایت بی‌پاسخ نمانده، با واکنش مناسبِ جبهه‌ی پهناورِ مقاومت اسلامی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی شهادت شهید راه قدس سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی با محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، عروج ملکوتی سید مقاومت را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ»

لا صوّت الناعی بفقدک إنّه یوم علی آل الرسول عظیم

دیرزمانی است که سرداران جبهه‌ی مقاومت اسلامی، یکی پس از دیگری، به کرامت شهادت که عادت اولیای خداست، مفتخر و مبتهج می‌شوند. هربار که سرداری در خون خود می‌غلتد، سردار دیگری پرچم را از او به امانت می‌گیرد تا به سرداران بعدی بسپرد. آنچه در این میان، همواره مایه‌ی قوت قلب جبهه‌ی جهاد و مقاومت بوده، حیات و قیادت پیشوای مقاومت بود که با آرامشی مثال‌زدنی از استمرار مقاومت می‌گفت و به تداوم جهاد فرامی‌خواند.

اما اینک سوگمندانه باید در رثای کسی بنویسیم که سید مقاومت و تکیه‌گاه مجاهدان اسلام در اقصی نقاط جهان بود: شهید سید حسن نصرالله؛ اندوه ازدست‌دادن این اسطوره‌ی اخلاص و شهامت را فقط با التجاء به حضرت حق تعالی و توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌توان تسلّی بخشید.

اینک در فقدِ آن محبوب و متبوع اهل جهاد که دانش‌آموخته‌ی مکتب امام خمینی و امام موسی صدر و دست‌پرورده‌ی شهید سید عباس موسوی و مریدِ مخلصِ قطب مقاومت، آیت‌الله خامنه‌ای بود، آنچه تسلّی‌بخش ملت‌های مجاهد و مقاوم خواهد بود، تداوم مقاومت و درهم‌شکسته‌شدن هیمنه‌ی باند جنایتکار و تروریستِ حاکم بر فلسطین اشغالی است که به لطف خدا و به برکت خون‌ سرداران و رزمندگان شیعه و سنی در فلسطین، لبنان، عراق، یمن و ایران، دور از دسترس نیست.

بی‌تردید، این جنایت، بی‌پاسخ نمانده، با واکنش مناسبِ جبهه‌ی پهناورِ مقاومت اسلامی روبه‌رو خواهد شد. اما آنچه ارواح طیبه‌ی بی‌شمار شهیدان مقاومت را آرام خواهد کرد، امتداد خط مقاومت تا نیل به نصر و ظفر است.

اینجانب به نمایندگی از استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن تسلیت به بیت شهیدپرور نصرالله، فرماندهان و رزمندگان حزب‌الله و همه‌ی منتسبان به محور مقاومت اسلامی، علوّ درجات آن شهید سعید و همراهان سرفرازش را از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب،
مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha